Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Aγορών
1. Εισαγωγή
Οι παρόντες «Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών» από κοινού με τους «Όρους Χρήσης» εφαρμόζονται σε κάθε πώληση που πραγματοποιείται από την Εταιρεία με την επωνυμία «Α. ΖΩΝΙΟΥ - Κ. ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.», με Α.Φ.Μ. 800476827 και Αρ. ΓΕΜΗ 124579604000 που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Βίκτωρος Ουγκό 9, Τ.Κ. 54625, email: shop@zoniou.gr , τηλ: 2312314426 (εφεξής η «Εταιρεία») μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της Εταιρείας και των πελατών της.
2. Σκοπός
Σκοπός των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών (εφεξής «Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών») είναι, αφενός, να ενημερώσουν τον Πελάτη αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις βάσει των οποίων η Εταιρεία (εφεξής η «Εταιρεία» ή ο «Πωλητής») πωλεί και παραδίδει τα παραγγελθέντα προϊόντα και, αφετέρου, να καθορίσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών σε σχέση με την πώληση προϊόντων από την Εταιρεία στον καταναλωτή (εφεξής ο «Πελάτης»).
Οι εν λόγω Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών ισχύουν, χωρίς περιορισμούς ή επιφυλάξεις, για όλες τις πωλήσεις των προϊόντων που προσφέρει η Εταιρεία στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, όπου η πρόσβαση είναι δυνατή: α) διαδικτυακά στη διεύθυνση www.zoniou.gr , β) μέσω της εφαρμογής για κινητά της Εταιρείας η οποία είναι διαθέσιμη σε Appstore και Playstore.
Συνεπώς, η Παραγγελία ενός προϊόντος που προσφέρεται προς πώληση στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας από τον Πελάτη συνεπάγεται την πλήρη και ολοκληρωτική αποδοχή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών, τους οποίους ο Πελάτης ρητά δηλώνει ότι έχει διαβάσει προσεκτικά πριν από την υποβολή της Παραγγελίας.
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Αγορών ανά πάσα στιγμή. Παρ' όλα αυτά, οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών που ισχύουν για την Παραγγελία είναι αυτοί που έγιναν αποδεκτοί από τον Πελάτη κατά τη στιγμή υποβολής της Παραγγελίας.
Οι εν λόγω Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών συμπληρώνονται από τους Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και από την Πολιτική Απορρήτου και την Πολιτική Cookies.
3. Εγγραφή ή Σύνδεση
Ο Πελάτης ο οποίος επισκέπτεται το ηλεκτρονικό καταστήμα της Εταιρείας, έχει τη δυνατότητα πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της Παραγγελίας του να εγγραφεί σε αυτό. Για την εγγραφή ή σύνδεση του στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται μόνο το ονοματεπώνυμο και το e-mail του Πελάτη. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας.
4. Χαρακτηριστικά προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα ή περισσότερα προϊόντα από τις διαφορετικές κατηγορίες που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, διαβάζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά τους πριν από την υποβολή της Παραγγελίας του. Η Εταιρεία φροντίζει ώστε οι πληροφορίες που περιέχονται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα και αφορούν την ποιότητα, την ποσότητα, τα κύρια χαρακτηριστικά και τις τιμές των προϊόντων να είναι απολύτως ακριβείς. Παρόλα αυτά, ενδέχεται στην οθόνη του υπολογιστή κάποια προϊόντα να εμφανίζονται ελαφρώς διαφορετικά ως προς το μέγεθος, χρώμα και υφή σε σχέση με την πραγματικότητα.
Η Εταιρεία δύναται να τροποποιήσει ανά πάσα στιγμή τον κατάλογο των προϊόντων τα οποία προσφέρονται προς πώληση στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, με την επιφύλαξη όσων Παραγγελιών έχουν ήδη υποβληθεί από τον Πελάτη.
Για ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τη χρήση τους, τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις ή αιτήματα για παροχή συμβουλών, ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την Εταιρεία καλώντας στο ή αποστέλλοντας μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα «Επικοινωνία» στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας ή να επισκεφθεί τα καταστήματα της Εταιρείας (φυσικά σημεία πώλησης).
5. Αγορά προϊόντων
Οι πληροφορίες που περιέχονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας αναφορικά με τα προϊόντα της, δεν συνιστούν πρόταση πώλησης αλλά πρόσκληση για ενημέρωση. Μόνη η υποβολή της Παραγγελίας από τον Πελάτη δεν συνεπάγεται την κατάρτιση σύμβασης μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας. Η σύμβαση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί μόνον όταν η υποβληθείσα Παραγγελία γίνει ρητώς αποδεκτή από την Εταιρεία.
Για την υποβολή της Παραγγελίας ο Πελάτης καλείται να ακολουθήσει την ηλεκτρονική διαδικασία αγοράς και να πατήσει το κουμπί «Υποβολή Παραγγελίας». Με την υποβολή της Παραγγελίας ο Πελάτης αποδέχεται ότι: α) έχει λάβει πλήρη γνώση του περιεχομένου της Παραγγελίας και των προϋποθέσεων των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγοράς, β) ότι η Παραγγελία συνεπάγεται υποχρέωση πληρωμής εκ μέρους του Πελάτη, καθώς και γ) ότι έχει πλήρη γνώση των τιμών, του όγκου, των χαρακτηριστικών, των ποσοτήτων και των χρόνων παράδοσης των προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση και παραγγέλλονται από τον αυτόν.
Μετά την καταχώριση της Παραγγελίας ο Πελάτης λαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας από την Εταιρεία («Επιβεβαίωση Παραγγελίας»). Η αποστολή του εν λόγω e-mail δεν συνεπάγεται την αποδοχή της υποβληθείσας παραγγελίας.
Οι ενημερώσεις αναφορικά με την κατάσταση της παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Πελάτη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει δηλώσει. Η κατάσταση της Παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς και ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» ενημερώνοντας αμέσως την Εταιρεία (το αργότερο εντός 2 ημερών από την ώρα της λήψης σχετικής ηλεκτρονικής ειδοποίησης) εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση με την Εταιρεία.
Μετά την επεξεργασία της Παραγγελίας από την Εταιρεία, και εφόσον διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα του προϊόντος και η έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμή των προιόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π., ο Πελάτης λαμβάνει το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail («Επιβεβαίωση Αποστολής») με τα προϊόντα που πρόκειται να αποσταλούν. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της Παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσής της, όπως αυτός έγινε γνωστός στον Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της Παραγγελίας του. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η σύμβαση μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας, η οποία αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων την αποστολή έχει επιβεβαιώσει η Εταιρεία στο ως άνω e-mail.
Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της Παραγγελίας του, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2312314426) είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: shop@zoniou.gr ). Τα ανωτέρω email αποστέλλονται στη διεύθυνση email που έχει δηλώσει ο Πελάτης. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταχώριση της σχετικής διεύθυνσης email από τον Πελάτη ή εάν το μήνυμα επιβεβαίωσης της Παραγγελίας δεν παραληφθεί. Σε αυτήν την περίπτωση, με την επιφύλαξη των περιπτώσεων ακύρωσης της Παραγγελίας από την Εταιρεία ιδίως λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας των προϊόντων, η σύμβαση πώλησης θεωρείται καταρτισμένη. Ωστόσο ο Πελάτης δύναται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης του, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 13 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγοράς. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία συνιστά στους Πελάτες της να διατηρούν τα email που τους αποστέλλονται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή.
6. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Όλες οι Παραγγελίες εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση, σε περίπτωση ολικής ή μερικής μη διαθεσιμότητας των προϊόντων μετά την υποβολή της Παραγγελίας, η Εταιρεία θα ενημερώσει εγκαίρως με οποιοδήποτε μέσο τον Πελάτη περί της μη διαθεσιμότητας του. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που ο Πελάτης επέλεξε για την ολοκλήρωση της Παραγγελίας του.
Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των προιόντων της Παραγγελίας, το υπόλοιπο της Παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν τα προϊόντα της Παραγγελίας είναι συναφή μεταξύ τους και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο, και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της Παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την Παραγγελία.
7. Απόρριψη παραγγελίας
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αποσύρει από το ηλεκτρονικό της κατάστημα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσει ή να επεξεργαστεί οποτεδήποτε το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Αν και η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσει όλες τις Παραγγελίες που υποβάλλονται, δεν αποκλείεται να συντρέξουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως η Εταιρεία να χρειαστεί να απορρίψει μια Παραγγελία αφότου έχει ήδη επιβεβαιωθεί, κάτι το οποίο δύναται να πράξει ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη απέναντί στον Πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο τρίτο πρόσωπο, τυχόν δε πληρωμή που έχει γίνει ήδη από τον Πελάτη θα επιστρέφεται σε αυτόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που ο Πελάτης επέλεξε για την ολοκλήρωση της Παραγγελίας του.
8. Αποστολή Προϊόντων
Τα προϊόντα που παραγγέλλονται από τον Πελάτη σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Αγορών παραδίδονται στη διεύθυνση που υποδεικνύεται από τον Πελάτη ως διεύθυνση παράδοσης στη σχετική Παραγγελία. Η Εταιρεία πραγματοποιεί παραδόσεις σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Speedex. Κατά περίπτωση, η Εταιρεία ενδέχεται να αναθέσει τη μεταφορά των Παραγγελιών της σε άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών.
Εάν ο Πελάτης απουσιάζει, ανάλογα με τη διακριτική ευχέρεια του πράκτορα της εταιρείας courier και εφόσον επιτρέπεται, τα πακέτα θα παραδίδονται σε άλλο πρόσωπο, πληρεξούσιο ή ταυτοποιήσιμο τρίτο πρόσωπο. Εάν ως τρόπος πληρωμής έχει επιλεγεί, η αντικαταβολή, ο Πελάτης θα πρέπει πρώτα να πληρώσει το συνολικό κόστος της Παραγγελίας κατά την παράδοση και στη συνέχεια το πακέτο θα παραδοθεί σε αυτόν ή στον παραλήπτη.
Εάν η παράδοση της Παραγγελίας καταστεί αδύνατη, ο Πελάτης ή ο παραλήπτης θα λάβει ειδοποίηση στην προσδιορισμένη διεύθυνση, η οποία θα του επιτρέπει να παραλάβει τα προϊόντα από το πλησιέστερο υποκατάστημα της εταιρείας courier εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Μόλις παρέλθει η εν λόγω περίοδος, η Παραγγελία επιστρέφεται στην Εταιρεία. Σε αυτήν την περίπτωση, το ποσό που χρεώθηκε κατά τη στιγμή της Παραγγελίας επιστρέφεται στον Πελάτη, εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής.
Α. Χρόνος Παράδοσης
Τα προϊόντα αποστέλλονται και παραδίδονται με ασφάλεια στη διεύθυνση παράδοσης του Πελάτη εντός διαστήματος δύο (2) έως πέντε (5) εργασίμων ημερών. Ο χρόνος παράδοσης αρχίζει να υπολογίζεται από την Επιβεβαίωση της Παραγγελίας ή από την πληρωμή της σε περίπτωση που ως τρόπος πληρωμής έχει επιλεγεί η τραπεζική κατάθεση. Παραγγελίες οι οποίες υποβάλλονται μετά τις 14:00 μ.μ. καταχωρούνται και επεξεργάζονται την επόμενη.
Σε περίπτωση μη τήρησης των προαναφερόμενων προθεσμιών παράδοσης για λόγους που δεν αποτελούν ανωτέρα βία υπό την έννοια του άρθρου 9 των παρόντων όρων, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από την Εταιρεία, με αποστολή ηλεκτρονικού αιτήματος στο email: shop@zoniou.gr να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός εύλογου πρόσθετου χρονικού διαστήματος. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν ανταποκριθεί στο εν λόγω αίτημα ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της Παραγγελίας του, οπότε το τίμημα θα επιστρέφεται σε αυτόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που ο Πελάτης επέλεξε για την ολοκλήρωση της Παραγγελίας του.
Β. Έξοδα αποστολής και συσκευασίας
Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας υπολογίζονται βάσει της Παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία αλλά τον Πελάτη. Ειδικότερα, τα έξοδα αποστολής, με την επιφύλαξη επιπλέον χρεώσεων λόγω δυσπρόσιτης περιοχής, έχουν ως εξής:
1.Έξοδα αποστολής δεμάτων που έχουν προπληρωθεί με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας, μέσω PayPal ή με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής/ προπληρωμένης κάρτας: 3,00 € (παράδοση στο χώρο σας)
2.Έξοδα αποστολής δεμάτων με αντικαταβολή: 3,00 € (παράδοση στο χώρο σας) και επιπλέον 2,00 € κόστος αντικαταβολής
Τα ανωτέρω έξοδα αφορούν δέματα έως 2 kg. Για Παραγγελίες βάρους άνω των 2 kg, υφίσταται επιπλέον χρέωση 0,70 € ανά επιπλέον κιλό, με την επιφύλαξη τυχόν επιπλέον χρεώσεων για δέματα άνω των 2 kg και σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Για παραγγελίες ανώτερες των 35,00 €, η αποστολή είναι δωρεάν σε όλη την Ελλάδα.
Σε Κύπρο πραγματοποιούνται αποστολές μόνο σε προπληρωμένες παραγγελίες και η χρέωση στα μεταφορικά είναι 15€ με Speedex και 7,5€ με Box Now.
Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται και προτείνεται στη φόρμα Παραγγελίας του Πελάτη. Τα προϊόντα συνοδεύονται πάντοτε από τα αντίστοιχα παραστατικά. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας.
9. Ανωτέρα βία
Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της Παραγγελίας που οφείλονται σε περιστάσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Στις περιπτώσεις αυτές, η Εταιρεία δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση της Παραγγελίας. Τέτοια περιστατικά ενδεικτικά συνιστούν: οι απεργίες, οι τρομοκρατικές ενέργειες, ο πόλεμος, οι πανδημίες, οι καταστάσεις υγειονομικής έκτακτης ανάγκης, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Στην περίπτωση αυτή, η προθεσμία παράδοσης του άρθρου 8 παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης.
Εάν, ωστόσο, τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιοδήποτε μέρος χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον στην εκτέλεση της Παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης.
10. Τιμές προϊόντων
Οι τιμές των προϊόντων είναι αυτές που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, πλην των περιπτώσεων προφανούς σφάλματος. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνεται και ο ΦΠΑ.
Σε κάθε περίπτωση, αν και η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των τιμών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές προϊόντων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί τυχόν λάθος ως προς την τιμή οποιουδήποτε προϊόντος της Παραγγελίας, η Εταιρεία ενημερώνει τον Πελάτη ο οποίος έχει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει εκ νέου την Παραγγελία του στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσει. Εφόσον η επικοινωνία με τον Πελάτη καταστεί αδύνατη, η Εταιρεία δύναται να θεωρήσει ότι η Παραγγελία έχει ακυρωθεί οπότε και επιστρέφεται στον Πελάτη στο ακέραιο κάθε ποσό που έχει πληρώσει.
Σε περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή του προϊόντος είναι προφανές και μπορεί ευλόγως να αναγνωριστεί από τον Πελάτη ως λανθασμένη τιμή, η Εταιρεία δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση να προμηθεύσει στον Πελάτη κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή.
Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και αφορούν τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, ενδεχόμενες αλλαγές στις τιμές των προϊόντων δεν θα επηρεάσουν τις Παραγγελίες για τις οποίες έχει ήδη αποσταλεί η «Επιβεβαίωση Παραγγελίας» στον Πελάτη.
11. Τρόποι πληρωμής
Ο Πελάτης δύναται να πληρώσει την Παραγγελία του με τους εξής τρόπους:
Α. Με Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Κάρτα (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners) ή με χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass:
Ο Πελάτης μπορεί να εξοφλήσει την Παραγγελία του με τη χρήση πιστωτικών, χρεωστικών, προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners ή με τη χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά με ασφάλεια, σε πραγματικό χρόνο, μεταξύ του Πελάτη και ιδιοκτήτη της κάρτας με την Alpha Bank η οποία διεκπεραιώνει την συναλλαγή για λογαριασμό της Εταιρείας. Στην διαδικασία αυτή, η Εταιρεία δεν έχει καμία συμμετοχή και τα προσωπικά δεδομένα της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας δεν αποθηκεύονται στο σύστημά της. Σε περίπτωση που ο Πελάτης που πραγματοποιεί την συναλλαγή δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον ιδιοκτήτη της κάρτας, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν έχει υποχρέωση επιστροφής χρημάτων.
Σε περίπτωση πληρωμής με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, η συναλλαγή του Πελάτη ολοκληρώνεται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού
Οι πιστωτικές κάρτες υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και εγκρίνονται από τον εκάστοτε εκδότη της κάρτας. Αν ο εκδότης της κάρτας δεν εγκρίνει την πληρωμή, η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση της παραγγελίας.
Β. Με Paypal:
Το PayPal επιτρέπει την άμεση και ασφαλή πληρωμή της Παραγγελίας χάρη στην αυτόματη κρυπτογράφηση των προσωπικών δεδομένων με τις καλύτερες τεχνολογίες της αγοράς. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal:
- αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του Πελάτη
- δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλους τρόπους πληρωμής
- δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αγορές από τα καταστήματά μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής αλλά και με τις συναλλαγές μέσω PayPal μπορείτε να επισκεφθείτε το www.paypal.com
Γ. Με αντικαταβολή:
Ο Πελάτης πληρώνει το ακριβές ποσό της Παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής της (συμπεριλαμβανομένου του κόστους αντικαταβολής) στον αντιπρόσωπο της εταιρείας courier, κατά την παράδοση της Παραγγελίας στον Πελάτη. Προϋπόθεση για την παράδοση της Παραγγελίας είναι η προηγούμενη πληρωμή του κόστους της Παραγγελίας και τυχόν εξόδων αποστολής και αντικαταβολής.
Δ. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση, θα πρέπει να αποστείλει στην Εταιρεία αντίγραφο του Εντύπου Κατάθεσης, στο οποίο να αναγράφεται το Ονοματεπώνυμο ή ο αριθμός της Παραγγελίας, στο email shop@zoniou.gr
Εφόσον η κατάθεση του ποσού της Παραγγελίας δεν γίνει εντός διαστήματος δύο (2) ημερών από την υποβολή της Παραγγελίας, τότε η Παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα.
Το κόστος της τραπεζικής προμήθειας επιβαρύνει τον Πελάτη. Οι διαθέσιμοι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι:
1. ΕΘΝΙΚΗ:
Αριθμός Λογαριασμού: 213/441820-49
IBAN: GR76 0110 2130 0000 2134 4182 049
Όνομα Δικαιούχου: Α.ΖΩΝΙΟΥ – Κ.ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.
2. ALPHABANK:
Αριθμός Λογαριασμού: 708 00 2002 012564 EUR
IBAN: GR95 0140 7080 7080 0200 2012 564
Όνομα Δικαιούχου: Α.ΖΩΝΙΟΥ – Κ.ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε. ZONIOU EVERLASTING ESSENCE.
3. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Αριθμός Λογαριασμού: 5211069578160
ΙΒΑΝ: GR 2301722110005211069578160
Όνομα Δικαιούχου: Α.ΖΩΝΙΟΥ – Κ.ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.
4. EUROBANK
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0203.88.0201 36 83 28
IBAN: GR8902602030000880201368328
Όνομα Δικαιούχου: Α.ΖΩΝΙΟΥ – Κ.ΜΠΕΚΡΗΣ Ο.Ε.
E. Δωροκάρτα
Η Εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα αγοράς προπληρωμένων καρτών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα φυσικά καταστήματά μας για αγορά όλων των προϊόντων μας. Οι δωροκάρτες είναι διαθέσιμες είτε σε φυσική μορφή, την οποία ο Πελάτης μπορεί να προμηθευτεί στο ταμείο των φυσικών καταστημάτων μας, είτε σε ηλεκτρονική μορφή, την οποία μπορεί να αγοράσει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας. Η ηλεκτρονική δωροκάρτα αποστέλλεται απευθείας μέσω email στον αποδέκτη.
Η αξία της κάθε δωροκάρτας μπορεί να είναι 10,00 €, 20,00 €, και 30,00 €. Αν ο Πελάτης επιθυμεί κάποια άλλη αξία από τις προαναφερθείσες, υπάρχει δυνατότητα αγοράς συνδυασμού δωροκαρτών.
Η εξαργύρωση της δωροκάρτας μπορεί να γίνει σε όλα τα καταστήματα της Εταιρείας (φυσικά καταστήματα ή online) και δεν μπορεί να ανταλλαχθεί με χρήματα.
Η ισχύς της κάθε δωροκάρτας είναι για ένα (1) έτος από την ημέρα της έκδοσής της. Μετά την πάροδο της συγκεκριμένης χρονικής διάρκειας η δωροκάρτα καθίσταται ανενεργή και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί.
Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για μια αγορά προϊόντων, η αξία των οποίων θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από το ποσό που αναγράφεται σε αυτή. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί για αγορά προϊόντων μικρότερης αξίας, η διαφορά που θα προκύψει δεν επιστρέφεται, ούτε πιστώνεται για μελλοντική χρήση. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά παραπάνω από μία δωροκάρτες σε μία αγορά αρκεί η αξία της να είναι μεγαλύτερη ή ίση από τη συνολική αξία των δωροκαρτών.
12. Ακύρωση Παραγγελίας
Για οποιαδήποτε ακύρωση Παραγγελίας ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία είτε μέσω email (στο shop@zoniou.gr ) είτε μέσω τηλεφώνου (στο 2312314426) αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας.
Ειδικά για Παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει εντός 60 λεπτών την παραγγελία του κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ακύρωση». Η ακύρωση θα ισχύει για ολόκληρη την Παραγγελία χωρίς δυνατότητα μερικής ακύρωσης. Μόλις παρέλθει αυτή η περίοδος των 60 λεπτών από την επικύρωση της πληρωμής, ο Πελάτης δεν μπορεί πλέον να ακυρώσει την Παραγγελία του. Η πώληση είναι οριστική (με την επιφύλαξη της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Αγοραστή σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο άρθρο 13 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγοράς).
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει ή να ακυρώσει την εκτέλεση μιας Παραγγελίας ή/και παράδοσης, ανεξάρτητα από τη φύση και το στάδιο της εκτέλεσης, σε περίπτωση υπερημερίας πληρωμής ή μερικής πληρωμής τυχόν οφειλόμενου ποσού από τον Πελάτη, σε περίπτωση διαπίστωσης προβλήματος στην πληρωμή, ή σε περίπτωση απάτης ή απόπειρας απάτης σχετικά με τη χρήση του Ιστότοπου της Εταιρείας.
13. Πολιτική Επιστροφών
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει χωρίς να αναφέρει τον λόγο της επιστροφής (αδικαιολόγητη υπαναχώρηση), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης μπορεί:
Α) να επικοινωνήσει με την Εταιρεία είτε τηλεφωνικά στο 2312314426 είτε αποστέλλοντας email στη διεύθυνση shop@zoniou.gr εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της Παραγγελίας.
Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων γίνεται μέσω courier. Ειδικότερα, ο Πελάτης που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της ανωτέρω προθεσμίας μπορεί να καλέσει τη σχετική εταιρεία courier Speedex στο 8011100011 και 2103407000, για να ορίσει την ημερομηνία και την ώρα παραλαβής του πακέτου με τα προς επιστροφή προϊόντα ή να μεταβεί αυτοπροσώπως σε οποιοδήποτε κατάστημά της. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να εκτελεστεί εφόσον τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία, δεν είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ούτε έχουν υποστεί ζημία, φέρουν τις ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν όπως ακριβώς αυτό ήταν όταν παραλήφθηκε από τον Πελάτη μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και συνοδεύεται από το συμπληρωμένο έντυπο υπαναχώρησης.
Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον Πελάτη. Η Εταιρεία δεν αποδέχεται δέματα που έχουν αποσταλεί σε αυτήν με επιβάρυνση του παραλήπτη στο πλαίσιο άσκησης τους δικαιώματος αδικαιολόγητης υπαναχώρησης.
Β) να επιστρέψει τα σχετικά προϊόντα στα φυσικά καταστήματα της Εταιρείας. Η επιστροφή στα καταστήματα της Εταιρείας είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι ο Πελάτης επιδεικνύει το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο και δελτίο μεταφοράς).
Κατόπιν της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Πελάτη, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει σε αυτόν το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική του συναλλαγή. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού ο οποίος ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η Εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
Το δικαίωμά υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον Πελάτη. Κανένα ποσό δεν επιστρέφεται εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος να επιδείξει τη δέουσα επιμέλεια ως προς τη διαφύλαξη των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή του. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται και δεν πρόκειται να αποζημιώσει τον Πελάτη ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα προϊόντα από υπαιτιότητα του Πελάτη ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Τα προϊόντα του καταστήματος, ιδίως αρώματα και κρεμικά προϊόντα, που κατασκευάζονται κατά παραγγελία για κάθε πελάτη προσωπικά, αποτελούν ειδικές παραγγελίες και δεν επιστρέφονται.
14. Ελαττωματικό προϊόν ή συσκευασία
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης του άρθρου 13 δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας.
Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, η Εταιρεία έχει απέναντι στον Πελάτη όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικότερα, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Τα εν λόγω δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών. Η Εταιρεία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο ή δεν έχει κάποια από τις συνομολογημένες ιδιότητες, η Εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον Πελάτη. Για το σκοπό αυτό, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την Εταιρεία είτε τηλεφωνικά είτε αποστέλλοντας e-mail στη διεύθυνση shop@zoniou.gr προκειμένου να λάβει σχετικές οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασής του με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Ο παραγωγός του προϊόντος ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο Πελάτης πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του Πελάτη κατά του παραγωγού.
Η Εταιρεία δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.
Ελαττωματική συσκευασία
Ο Πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος καλείται να ελέγξει οπτικά τη συνολική εμφάνιση του δέματος και των προϊόντων.
Σε περίπτωση τυχόν ανωμαλίας αναφορικά με το πακέτο (πακέτο που έχει υποστεί ζημιά, ανοιχτά δέματα, ίχνη υγρών κ.λπ.), ο Πελάτης πρέπει:
- εφόσον είναι παρών ο πράκτορας της εταιρείας courier, να απορρίψει αμέσως την παράδοση και να περιγράψει το πρόβλημα στον πράκτορα λεπτομερώς και με σαφήνεια υποβάλλοντας σε αυτόν ένα έγγραφο αναφοράς προβλήματος και το πακέτο. Περαιτέρω, ο Πελάτης οφείλει να αναφέρει το πρόβλημά στην Εταιρεία είτε επικοινωνώντας τηλεφωνικά στο 2312314426 είτε αποστέλλοντας email στη διεύθυνση shop@zoniou.gr
- εφόσον είναι απών ο πράκτορας της υπηρεσίας courier, να αναφέρει τη ζημιά και τυχόν προϊόντα που λείπουν επικοινωνώντας με την Εταιρεία είτε τηλεφωνικά στο 2312314426 είτε με email στη διεύθυνση shop@zoniou.gr εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παράδοση.
Η μη συμμόρφωση με τις ανωτέρω διαδικασίες αποκλείει τη δυνατότητα προσφυγής κατά της εταιρείας courier και της Εταιρείας. Ειδικότερα, ο Πελάτης χάνει το δικαίωμά του να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση και εκ νέου παράδοση των προϊόντων.
15. Προσωπικά Δεδομένα
Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) προκειμένου να υποβάλει στην Εταιρεία την Παραγγελία του. Η Εταιρεία, ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση της συναλλαγής πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη.
Τα δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την Εταιρεία για όσο χρονικό διάστημα απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων.
Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές αρχές, τηρούνται για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Τα στοιχεία αυτά, εν συνεχεία, καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν είναι πλέον απαραίτητη για την εκπλήρωση του ως άνω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της Εταιρείας ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής.
Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της Εταιρείας, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με την Εταιρεία επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό της Εταιρείας και σύμφωνα με τις εντολές της.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των Πελατών και την άσκηση των σχετικών δικαιωμάτων συμβουλευτείτε την σχετική Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας.
16. Εφαρμοστέο δίκαιο
Οι καταρτιζόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας συμβάσεις διέπονται από τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού Δικαίου και τις σχετικές Διεθνείς Συνθήκες, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Οι εν λόγω διατάξεις ερμηνεύονται βάσει των κανόνων της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.
Η προστασία που παρέχουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων από απόσταση, όπως και οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών, υπογραμμίζεται, ότι βρίσκουν εφαρμογή μόνο στις συναλλαγές με φυσικά πρόσωπα τα οποία συναλλάσσονται για λόγους που δεν εμπίπτουν στην επαγγελματική τους δραστηριότητα.
17. Επίλυση διαφορών
Για όποια διαφορά ήθελε προκύψει, η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη, θα καταβάλλεται αμοιβαία προσπάθεια για φιλική επίλυσή της. Περαιτέρω ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς για την εξωδικαστική διευθέτηση καταναλωτικών διαφορών.
Εάν ο Πελάτης αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και διαμένει στην ΕΕ, μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς του. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.
Σε κάθε περίπτωση εφόσον δεν επιτευχθεί επίλυση της διαφοράς σε εξωδικαστικό επίπεδο, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.
18. Ρήτρα Μερικής Ακυρότητας
Εάν οποιοσδήποτε όρος της σύμβασης είναι ή καταστεί παράνομος, άκυρος ή ανεφάρμοστος δυνάμει οποιουδήποτε νόμου, οι εν λόγω όροι ή διατάξεις διαχωρίζονται τους υπόλοιπους όρους οι οποίοι εξακολουθούν να είναι νόμιμοι, έγκυροι και εφαρμοστέοι στο ακέραιο.
19. Πλήρης Συμφωνία
Οι παρόντες όροι όπως και κάθε έγγραφο που ρητά αναφέρεται σε αυτούς αποτελούν την πλήρη συμφωνία ανάμεσα στην Εταιρεία και τον Πελάτη αναφορικά με το αντικείμενο της σύμβασης και αντικαθιστούν κάθε προηγούμενη γραπτή ή προφορική συμφωνία, αναφορικά με το εν λόγω αντικείμενο.
20. Τροποποίηση όρων
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς και να επικαιροποιεί εν όλω ή εν μέρει τους παρόντες όρους σύμφωνα με τις ανάγκες της και τα συναλλακτικά ήθη, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο (συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, αλλαγών στο εφαρμοστέο δίκαιο και στις ερμηνείες, αποφάσεων, γνωμών και εντολών σχετικά με το εν λόγω εφαρμοστέο δίκαιο).
Παρακαλούμε ανατρέξτε στην Τελευταία Ενημέρωση στο πάνω μέρος των παρόντων όρων για να δείτε πότε αυτοί αναθεωρήθηκαν για τελευταία φορά. Οποιεσδήποτε αλλαγές θα κοινοποιούνται εκ των προτέρων με δημοσίευση των αναθεωρημένων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών στον Ιστότοπο της Εταιρείας. Σε περίπτωση που προβούμε σε ουσιαστικές αλλαγές στους παρόντες όρους, θα σας ειδοποιήσουμε με κάθε πρόσφορο τρόπο.